domingo, 21 de julio de 2019



XXX


L’Univers va glaçar-se un dia

Corprès vaig girar mon rostre
                        vers un pou
                                   de fondària inabastable

Amb un prec adolorit
            havia de contemplar com s’esvania
                        tot allò que era conegut i preuat.

Amb una impotència abaltidora
i com apregonant-me en un somni morent

Al poc temps m’adormia;
            vaig ser somniat mentre em fonia
                        amb altres somnis

Vaig convertir-me en arena
            d’una platja immensa i, segrestat
per un oceà irat, em tornava aigua de llàgrima

Alenava paraules desconegudes
            amb un cor enardit.

Descobria la nuesa imperfecta
            i em colpejava, furiós,
                        el desig d’una dansa boja.

Aconseguia arrencar el meu cos del dolor
            amb unes ales trencades
i vaig poder somriure sense llevar el fang
            que, acollidor, abrigallava el meu front llaurat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario